Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronické bankovnictví a jeho integrace do účetního programu
Žůrková, Lenka ; Heřman, Milan (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zachytit vývoj účetních softwarů s ohledem na vývoj elektronického bankovnictví. Jednotlivé kapitoly jsou postupně věnovány přímému bankovnictví – jeho vzniku, službám a bezpečnosti, dále účetnímu softwaru a propojení bank s firemním účetnictvím pomocí převodních aplikací integrovaných do ekonomického softwaru.
Přímé bankovnictví
VANICKÁ, Nela
Bakalářská práce je zaměřena na přémé bankovnictví v České republice. Cílem práce je porovnání služeb poskytovaných bankami na našem trhu a srovnání poplatků za ně účtovaných. Dalším cílem této práce je zjištění, podle kterých kritérií si veřejnost vybírá banku, ve které si zřídí účet, a které služby přímého bankovnictví jsou veřejností využívány nejvíce.
Elektronické bankovnictví a jeho integrace do účetního programu
Žůrková, Lenka ; Heřman, Milan (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zachytit vývoj účetních softwarů s ohledem na vývoj elektronického bankovnictví. Jednotlivé kapitoly jsou postupně věnovány přímému bankovnictví – jeho vzniku, službám a bezpečnosti, dále účetnímu softwaru a propojení bank s firemním účetnictvím pomocí převodních aplikací integrovaných do ekonomického softwaru.
Elektronické bankovnictví na trhu v ČR se zaměřením na přímé bankovnictví
DVOŘÁKOVÁ, Petra
Předmětem diplomové práce je zhodnotit současný stav přímého bankovnictví na českém trhu a provedení rozboru jednotlivých druhů přímého bankovnictví. Dílčí cíl je vytvořit formální postup pro výběr optimálního druhu přímého bankovnictví pro bankovní klienty.
Inovace informačních systémů v bankovnictví
Jašík, Jakub ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na inovace informačních systémů bankovnictví, v praktické části konkrétně na inovaci Videobankéř. Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza problémů vyskytujících se při zavá-dění technologické inovace Videobankéř v bance. Problémy jsou analyzovány z různých hledisek a je použita metoda trvalého zlepšování a Ishikawův diagram. Po analýze následu-je řešení těchto problémů. Analyzovány jsou tři po sobě jdoucí verze Videobankéře, proto hodnotím i úspěšnost řešení problémů. Následně také navrhuji možná další vylepšení. Vedlejším cílem mé diplomové práce je zhodnocení toho, jak technické a funkční problémy Videobankéře ovlivňují efektivitu zavedené inovace. Toto vyhodnocuji v práci průběžně u jednotlivých problémů. Teoretická část je koncipována tak, že teorie, týkající se ICT inovací, bez ohledu na segment, je následována specifiky pro bankovní segment. Také jsou popisovány analytické metody, následně využité v praktické části. Přínosem práce je hlavně analýza zavádění nového kanálu pro online komunikaci klienta s bankou, pomocí technologie Voice over IP. O tomto tématu se v České republice i ve světě vyskytuje jen málo publikací.
Přímé bankovnictví
MARKYTÁNOVÁ, Zdeňka
Cílem této bakalářské práce na téma ?Přímé bankovnictví? je porovnat nabídku služeb v oblasti přímého bankovnictví u našich největších bank pro výběr nejvhodnějších produktů pro veřejnost. Dále popsat základní formy přímého bankovnictví, zaktualizovat a poskytnout informace o používání těchto forem. Následně zanalyzovat jednotlivé formy bankovních produktů z oblasti přímého bankovnictví u čtyř vybraných bankovních institucí, které mají vůdčí postavení na českém trh a u vybraných produktů jednotlivých bank provést hodnocení na základě stanovených kritérií.
Analýza přímého bankovnictví v ČR se zaměřením na nízkonákladové banky
Fingerhutová, Eliška ; Dobrovolný, Marek (vedoucí práce) ; Prokop, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na jednotlivé druhy přímého bankovnictví v ČR. Rozboru byly podrobeny nejen jednotlivé druhy elektronického (přímého) bankovnictví, ale i dostatečnost systému jejich zabezpečení. Předmětem výkladu jsou i nízkonákladové banky a jejich komparace s klasickými bankami. Účelem analýzy bylo určit, jaké existují hlavní rozdíly ve způsobu přímého bankovnictví vybraných institucí zejména z pohledu nákladů pro klienta, uživatelova pohodlí, šíře nabídky a zabezpečení služeb. Další část práce se zabývá postavením nízkonákladových bank na českém trhu a jejich pravděpodobným vývojem do budoucnosti.
Elektronické bankovnictví v ČR, jeho bezpečnost a komparace zabezpečení internetového bankovnictví u vybraných bank
Culek, Ondřej ; Havlíček, David (vedoucí práce) ; Kolman, Marek (oponent)
Bakalářská práce sleduje situaci přímého bankovnictví v České republice a jejím cílem je zejména analýza bezpečnosti této oblasti bankovnictví. Věnuje se charakteristice komunikačních kanálů, jednotlivým formám elektronického bankovnictví a jejich možnostem. Hlavní důraz je kladen na rizika a hrozby v této oblasti a především na způsoby zabezpečení jednotlivých forem přímého bankovnictví. Kromě celkového přehledu, který tato práce poskytuje, je zde uvedena komparace bezpečnosti pěti aplikací internetového bankovnictví vybraných českých bank. Ze srovnání vyplývá, že tyto banky jsou velmi dobře zabezpečené.
Porovnání nástrojů platebního styku z hlediska výhodnosti pro firemního klienta
WELSEROVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce je nastínit problematiku platebního a zúčtovacího styku.Zaměřila jsem se na jednotlivé platební nástroje a dokumenty potřebné při využívání těchto platebních nástrojů, používané jak při platbách v tuzemsku, tak do zahraničí z pohledu banky, ale především z pohledu firemního klienta. Dále jsou popsány hlavní výhody a nevýhody jednotlivých platebních nástrojů. Konkrétní příklady a doporučení obsažené v části diplomové práce Hodnocení prostředků platebního styku u vybraných bank jsou porovnávány mezi třemi významnými bankovními institucemi v jihočeském regionu -Volksbank, CZ, a. s., Oberbank AG Česká republika a Raiffeisenbank a. s.. V této práci jsou také popsány aktuální trendy a nové možnosti používání v oblastech, které v současnosti prochází velmi dynamickým vývojem, a to platební karty a přímé bankovnictví.
Služby v rámci běžných účtů
VRTILKOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na problematiku týkající se nabídky služeb, které jsou v rámci běžných účtů u konkrétně vybraných bank nabízeny. Mezi tyto služby jednak patří kanály přímého bankovnictví (Internetbanking, Telebanking, GSM banking, WAP banking a homebanking), jednak kontokorentní úvěr, platební karta, kreditní karta a devizový účet. Zpracovány jsou společnosti Komerční banka, a. s., Československá obchodní banka, a. s., Česká spořitelna, a. s., Raiffeisenbank, a. s. a GE Money Bank, a. s. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V praktické části je nastíněn na několika modelových příkladech princip fungování vybraných služeb. Tyto modelové příklady navazují na uvedenou teorii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.